Care este agenţia de turism care vinde toate biletele la meciurile naţionalei de fotbal?

Autor: Mirabela Tiron 05.09.2011

Firma Danco Pro Communication din Bucureşti, cu afaceri de 38,6 milioane de lei (9,1 milioane de euro) şi un profit de 174.000 de lei (41.000 euro) anul trecut din activităţi de turism vinde toate biletele la meciul Franţa-România, care va avea loc marţi pe noul stadion National Arena.

Mai mult, această agenţie de turism vinde şi biletele la meciurile naţionalei în străinătătate, în urma unui parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal (FRF).

"În urmă cu patru ani am participat la o licitaţie a FRF pe care am câştigat-o. De atunci vindem biletele la toate meciurile naţionalei de fotbal. Nu ştiu dacă vom vinde şi biletele la alte meciuri care se vor juca pe National Arena, joi vom discuta cu FRF", a declarat Florin Leonte, vice-preşedintele companiei Danco Pro Communication, care are 22 de angajaţi. El nu a precizat ce contribuţie au biletele la meciuri în vânzările totale ale agenţiei de turism.

Acţionarii companiei Danco Pro Communication sunt Daniel Cornel Rodea, cu un pachet de 90%, şi Daniela Rodea cu 10%.

Firma Danco Pro Communication are mai multe contracte semnate cu statul.

Anul acesta, compania a câştigat un contract cu Inspectoratul General al Poliţiei Române, pentru furnizarea de servicii de transport aerian în valoare de 339.000 de lei (80.700 euro). Tot anul acesta compania a câştigat un contract cu Camera Deputaţilor, în valoare de 5,4 milioane de lei (1,2 mil. euro), potrivit site-ului de licitaţii publice.

Danco Pro Communication a mai câştigat un contract cu Administraţia Prezidenţială, în valoare de 403.000 lei (95.000 euro).

Anul trecut, firmei i-a fost atribuit un contract cu Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, în valoare de 350.000 de lei (84.000 euro).

Întrebat de ZF cum a ajuns firma Danco Pro Communications să fie singura firmă de la care se pot cumpăra bilete la meciurile naţionalei, purtătorul de cuvânt al FRF, Paul Zaharia, a pecizat că nu ştie nimic despre detaliile contractuale şi nici de cele comerciale.

Florin Leonte a susţinut că dacă până la 1 septembrie biletele la meciul României cu Franţa se puteau cumpăra de pe patru site-uri (printre care bilete.ro, eventim.ro, myticket.ro), de la această dată compania şi FRF au hotărât să vândă biletele doar pe site-ul biletefotbalonline.ro, ce pot fi achitate online, însă trebuie să fie ridicate de la sediul companiei Danco Pro Communication de lângă stadionul naţional.

"Din cauza perioadei scurte de timp până la meci s-a luat hotărârea vânzării biletelor doar pe site-ul biletefotbalonline.ro, cu ridicare de la sediul companiei noastre, din cauză că nu mai era timp că biletele să fie livrate către client prin curier", a spus Leonte.

Deşi România va juca acest meci cu Franţa, pe bilete continuă să scrie că este vorba de meciul României cu Argentina, programat iniţial pentru 10 august, orele 21.45.

"Am ajuns la sediul celor de la Danco Pro la ora 10, pentru ca m-am gândit ca aşa lucrurile o să se întâmple foarte rapid, plata fiind efectuată, o să iau biletele şi gata. Problema e, ca aşa cum m-am gandit eu că dacă ajung la deschiderea programului o să fie bine, s-au mai gândit înca vreo 50 de persoane. Am stat circa 40 de minute la coadă, aveam voie câte 4 persoane în incinta firmei şi trebuia să avem copii după cărţile de identitate. Erau 4 oameni care eliberau biletele, iar înăuntru lucrurile mergeau destul de repede, problema a fost cu aglomeraţia de la intrare", povesteşte Alina, 28 de ani care spune că a cumpărat 2 bilete pentru meci.

Prin achiziţia biletelor online, spectatorul poate alege în funcţie de nivelul de preţ zona în care cumpără biletul: peluza, tribuna 1, tribuna a doua. Suporterul naţionalei află locul şi rândul de unde va urmări meciul abia dupa ce primeşte biletul tipărit.

România va întâlni marţi echipa Franţei pe noul stadion National Arena în preliminariile Cam­pio­­natului European de Fot­bal din 2012.