The Group şi Omnicom s-au aliat pe piaţa media

Autor: Cristian Hostiuc 21.02.2012

Omnicom Media Group şi cel mai puternic grup de media şi comunicare cu antreprenori locali, The Group, au anunţat marţi realizarea unui parteneriat prin care vor să-şi consolideze poziţia pe piaţa de media-buying, respectiv achiziţia şi gestionarea spaţiilor de publictate ale clienţilor.

The Group, aparţinând lui Zoltan Szigeti (Foto1) şi Mihaelei Nicola (foto2), va deveni acţionar în OMD şi PHD.

"Ne-a preocupat totdeauna sa identificam oportunitati de a creste si vedem parteneriatul nostru ca pe o traducere elocventa a conceptului "expertiza internationala impletita cu experienta locala" a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte The Group.

Printr-un anunt separat, Liana Mihai a fost numita de catre Omnicom Media Group in functia de Managing Director al agentiei OMD.

OMD are un portofoliu ce includ clienti precum Dacia Renault, McDonald's, Nissan şi Citroen. OMD a pierdut în 2011 unul dintre cele mai importante conturi de pe piaţa locală de media, cel al operatorului de telecomunicaţii mobile Vodafone, evaluat la peste 10 milioane de euro.

The Group, care reuneşte peste 10 agenţii, cu o cifră de afaceri consolidată de circa 110 milioane de euro în 2010, are clienţi precum Romtelecom şi Cosmote.