„Apple a trimis şi parchetul, şi luminile şi a stabilit şi culoarea pereţilor“
Compania americană Apple a stabilit toate detaliile - de la design, materialele folosite şi provenienţa lor până la numărul de angajaţi şi pregătirea lor - pentru construirea celui mai mare magazin cu produse Apple din Europa de Sud, care se va deschide astăzi în Băneasa Shopping City din Bucureşti, a declarat pentru ZF directorul general al companiei iStyle Dora Popeneciu.
Compania americană a trimis oameni la Bucureşti care vor verifica dacă toate regulile au fost respectate. "Totul va fi auditat de oameni de la Apple. Va fi verificat şi magazinul dar vor exista şi sesiuni de mystery shopping pentru a ne testa angajaţii. Este ceva normal", a adăugat ea.
Pe de altă parte, Apple va şti şi câţi clienţi intră şi ies în magazin. "Avem o cameră montată la uşă, care monitorizează câţi clienţi intră şi ies în magazin. Datele merg direct la Apple - nu imaginile, ci numărul de clienţi. Obiectivul nostru este să avem câţi mai mulţi clienţi şi un trafic cât mai mare".
Dar vor fi românii gata să scoată bani din buzunar pentru produsele Apple, al căror preţ este mare în raport cu puterea de cumpărare? Probabil că ar fi mai mulţi, însă piaţa de consum este afectată de comportamentul băncilor, care dau foarte greu credite şi la dobânzi prea mari, spune Dora Popeneciu. "Sunt mulţi oameni care pot demonstra că îşi pot permite un credit mic. Dar documentele sunt foarte multe, iar circuitul este foarte greoi. Oamenii parcă sunt trataţi cu o prezumţie de vinovăţie. În plus şi dobânzile sunt foarte mari", spune directorul general al iStyle.
Cu o reţea de patru magazine (unul în Cluj, restul în Capitală), iStyle intenţionează să deschidă alte două unităţi în următoarele 12 luni.
"În partea a doua a anului, cel mai probabil în octombrie sau noiembrie, vom deschide un nou magazin, posibilele locaţii fiind centre comerciale din Iaşi, Timişoara, Constanţa sau Cluj", a spus Popeneciu.
iStyle Bucharest este singurul Apple Premium Reseller din România. Cu o experienţă de peste 10 ani în desfacerea produselor Apple pe piaţa locală, compania a înregistrat vânzări de 6,2 milioane de euro în 2011, în creştere cu 27% faţă de anul precedent.
"Pentru acest an avem ca obiectiv creşterea vânzărilor cu cel puţin 15%", a spus Popeneciu. Ea a adăugat că cele mai vândute produse din punct de vedere cantitativ sunt iPhone, iPad şi MacBook.