Domo închide vineri magazinul din fosta locaţie a restaurantului Budapesta din Bucureşti

Autor: Cristina Cuncea 26.04.2012

"Închidem cu părere de rău acest magazin, pentru că proprietarul vrea să dea altă destinaţie acestui spaţiu. Magazinul nu va mai fi funcţional din data de 27 aprilie", a comunicat compania pentru MEDIAFAX.

Magazinul a fost deschis în anul 2004 şi are o suprafaţă de peste 600 de metri pătraţi.

Compania ar mai putea închide două magazine în perioada următoare, ambele în provincie, şi are în plan, potrivit declaraţiilor anterioare, deschiderea a două unităţi în acest an.

"Pentru 2012 vrem să păstrăm un echilibru între deschideri şi închideri, astfel încât să rămânem - pe cât posibil - la un număr constant de magazine", arată compania.

Domo a deschis la începutul lunii aprilie primul magazin din acest an, la Piatra Neamţ, astfel că reţeaua Domo cuprinde în prezent 110 magazine. Potrivit declaraţiile anterioare ale directorului executiv al companiei, Lorand Szarvadi, Domo vrea să ajungă la o reţea de 100 de unităţi, cifră care va fi atinsă prin câteva deschideri şi mai multe închideri până la mijlocul anului 2013. El spunea în toamna anului trecut că are în plan închiderea mai multor magazine, pe motiv că fie au o suprafaţă prea mică, fie sunt neprofitabile.

Printre ultimele care au fost închise se numără unitatea din centrul comercial City Mall, singurul mall din Bucureşti care a trecut prin procedura falimentului.

Compania a avut anul trecut afaceri de 175 milioane de euro, în scădere cu circa două procente comparativ cu 2010.

Trendul descrescător al vânzărilor din 2010 a continuat şi în primul trimestru, astfel că după primele trei luni cifra de afaceri s-a redus cu 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Domo.

Szarvadi estima la sfârşitul anului trecut că cifra de afaceri în 2012 poate depăşi 200 de milioane de euro.

Printre competitorii Domo pe piaţa locală se numără Altex şi Flanco.