Unul din nouă români de pe Facebook e fan Lidl

Autor: Cristina Rosca 30.04.2012

Pagina de Facebook a retailerului Lidl România a depăşit pragul de jumătate de milion de like-uri. Compania germană a ajuns să aibă pe pagina personalizată pentru România, unde anunţă deschideri, concursuri şi promoţii, 510.272 de fani.

Lidl România, spre deosebire de ceilalţi retaileri a mizat încă de la intrarea oficială pe piaţă în urmă cu mai puţin de un an, pe comunicarea prin reţele sociale.

Mai mult, germanii obişnuiau să anunţe deschiderile de magazine mai întâi pe Facebook şi abia ulterior printr-un comunicat de presă.

În luna martie, Facebook avea 4,675 milioane de utilizatori în România, cu 268.200 de utilizatori mai mulţi decât la sfârşitul lunii ianuarie, când erau înregistraţi 4.406.580, conform unor date furnizate de Facebrands. ro şi Facebrands PRO. Astfel, unul din nouă români prezenţi pe Facebook a dat like paginii Lidl România.

Retailerul deţine o reţea de peste 135 de magazine, fiind cel mai extins lanţ de magazine de comerţ modern din România.