PayU România îşi va majora capitalul social cu 1,1 milioane de lei, la 1,2 milioane de lei

Autor: Adrian Dumitrache 07.05.2012

"Majorarea de capital social demonstrează angajamentul PayU Group de a dezvolta operaţiunile din România pe termen lung şi pregăteşte terenul pentru un business strategic diferit şi inovator, care va aduce pe piaţa locală noi experienţe în plata online pentru produse şi servicii (...)", a declarat directorul general al PayU România, Cristian Herghelegiu, într-un comunicat.

În primul trimestru al acestui an, magazinele online din România au tranzacţionat prin PayU peste 40 milioane euro, înregistrând o creştere de 34% faţă de perioada similară a anului trecut.

În regiune, PayU Group activează în Polonia, Cehia, Ungaria, Turcia, Ucraina şi Rusia şi desfăşoară operaţiuni de integrare de plăţi online pentru 18.000 de companii.

PayU România este cel mai important furnizor local de soluţii e-commerce integrate, parte a PayU Group deţinut de Naspers Ltd, un grup multinaţional, cu operaţiuni în domeniile media, Internet şi e-commerce.

În România, PayU este lider pe piaţa de plăţi online, cu peste două milioane de tranzacţii procesate în 2011 în valoare de 138,8 milioane de euro şi o cotă de 88% din volumul total al Romcard.