Aeroportul Otopeni: Modificările în programul curselor cu spanioli sau întârzierile aparţin în totalitate companiilor aeriene

Autor: Mirabela Tiron 09.05.2012

Reprezentanţii aeroportului Henri Coandă (Otopeni) au transmis că în cea mai aglomerată zi din istoria aeroportului, traficul se desfăşoară normal şi nu au avut loc niciun fel de incidente.

"Până la ora 17:30, au aterizat 50 curse charter - 30 de la Bilbao şi 20 de la Madrid - care au transportat peste 11.500 de suporteri ai celor două echipe finaliste UEFA Europa League. Suporterii au fost preluaţi în cel mai scurt timp de autocarele agenţiilor de turism, cursele shuttle puse la dispoziţia lor de Primăria Generală a Municipiului Bucureşti, precum şi de liniile RATB 780 şi 783 sau de trenul Henri Coandă Express", potrivit oficialilor aeroportului Henri Coandă.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti sunt îndeplinite toate condiţiile pentru desfăşurarea în bune condiţii a operaţiunilor aeriene, ca urmare a bunei cooperări a administraţiei aeroportuare cu Primăria Capitalei şi cu toate celelalte instituíţii implicate în organizarea Finalei UEFA Europa League, au mai spus ei.

"Estimăm că prin aeroport vor trece în total peste 25 000 suporteri, dintre care peste 15.000 numai astăzi. Aceştia se adaugă celor câteva mii de suporteri sosiţi în zilele trecute pe Aeroportul Henri Coandă şi sutelor de suporteri sosiţi, odată cu echipele finaliste, pe Aeroportul Bucureşti Băneasa Aurel Vlaicu".

Referitor la informaţiile din cotidianul spaniol El Correo, în care se menţionează că unele curse au avut întârzieri din cauza saturării aeroportului, oficialii aeroportului Otopeni au transmis că niciun slot alocat nu a fost modificat de către aeroport, la toate solicitările de alocare de slot (programare de operare) aeroportul a răspuns prompt iar responsabilitatea pentru eventualele modificări de program sau întârzieri ale curselor charter aparţine în totalitate companiei aeriene transportatoare.