Romtelecom atacă piaţa de cablu TV din Capitală

Autor: Adrian Seceleanu 13.05.2012

Romtelecom a revenit în acest an pe piaţa de cablu TV unde se găsesc cei mai mulţi şi mai bogaţi clienţi din Ro­mânia - Bucureşti, intrând astfel în competiţie cu RCS& RDS şi UPC, jucătorii care domină autoritar de câţiva ani de zile industria de cablu din Capitală.


"Este un proiect pilot", spune Stefanos Theocharopoulos, CEO al Romtelecom, evitând însă să ofere alte detalii. "De ce am sta departe de o asemenea piaţă?", adaugă el.

NextGen, compania de cablu deţinută integral de Rom­telecom, care are în toată ţara peste 200.000 de abonamente la cablu TV, net şi telefonie, a solicitat în ianuarie şi martie Consiliului Naţional al Audiovizualului avize pentru a oferi servicii şi în Bucureşti, iar primul magazin din Capitală în care sunt vândute serviciile companiei a fost deschis în cartierul Drumul Taberei. Serviciile TV joacă un rol central în planurile de investiţii ale Romtelecom pentru acest an, a spus Theocharopoulos. "Investiţiile Romtelecom vor fi axate în acest an pe îmbunătăţirea ofertei de servicii, dar - în principal - ne vom concentra pe segmentul de servicii TV, în special în zonele urbane."