Opel România l-a recrutat pe şeful reţelei de dealeri de la AutoItalia

Autor: Bogdan Alecu 03.06.2012

Cristian Milea, 42 de ani, fostul director al reţelei de dealeri din cadrul importatorului AutoItalia, a preluat la începutul acestei luni funcţia de country director în cadrul Opel România, biroul local al constructorului german.

 

Milea are în subordine echipele de vânzări, serviciile de post-vânzare, marketing, PR şi financiar. Compania repre­zintă un birou local al producătorului auto, importurile de maşini fiind deţinute direct de dealerii parte a reţelei.

 

Numirea în funcţie a lui Cristian Milea vine la aproape două luni după ce Constantin Avromescu, 45 de ani, fostul country manager, a primit o funcţie în echipa centrală de conducere a mărcii germane la Russelsheim, ca marketing operations manager pentru ţările din Europa de Est, ţările baltice, nordice, Grecia şi Portugalia, adică ţările cele mai afectate de criză în ultimii ani. Interimatul a fost asigurat în ultimele două luni de către Florin Ciobanu, marketing manager în cadrul Opel România.

 

Cristian Milea, ab­sol­vent al Facultăţii de Auto­vehicule Rutiere în cadrul Universităţii din Craiova, a lucrat iniţial ca after­sales dealer co­ordinator în cadrul fostei reţele Daewoo, după care, timp de 12 ani, a ocupat funcţia de di­rector al re­ţelei de dea­leri AutoItalia.

 

În calitate de country director Opel România, Cristian Milea va gestiona alături de echipa sa lansarea autombilului Ampera, care dispune de un motor electric principal şi unul pe benzină care funcţionează ca generator.

 

În primele patru luni ale acestui an vânzările de autoturisme Opel au înregistrat o scădere de 45% faţă de perioada similară a anului trecut, la 662 de unităţi, pe o piaţă care s-a micşorat cu 12% în aceeaşi perioadă, la 20.500 de maşini. Scăderea vine în contextul în care în primele trei luni ale acestui an nu a funcţionat programul "Rabla", acesta pornind abia în aprilie. În ceea ce priveşte vânzările de vehicule comerciale, în intervalul ianuarie-aprilie Opel şi-a majorat uşor vânzările, de la 41 de utilitare în primele patru luni ale anului trecut la 42 de unităţi anul acesta.

 

Cel mai bine vândut model Opel pe piaţa locală a fost anul acesta modelul Astra Classic, cu aproape 200 de unităţi, în scădere cu 40% faţă de perioada similară a anului trecut, urmat de noul Astra cu 151 de unităţi, în declin cu 28%.