Orange: Apelurile de pe mobilele de firmă, doar 2% în plus

Autor: Adrian Seceleanu 28.06.2012

Clienţii persoane fizice cu abonamente şi cartele prepay au vorbit anul trecut cu până la 25% mai mult de pe telefonul mobil, în timp ce de pe cartelele achiziţionate de companii traficul a urcat cu doar 2%, potrivit raportului financiar anual al France Telecom, acţionarul majoritar al Orange, cel mai mare operator local de telefonie mobilă.

"Abonaţii rezidenţiali au vorbit mai mult, traficul crescând cu 16%. Pe segmentul prepay creşterea a fost de 24%. Prin contrast, clienţii din segmentul corporate şi-au mărit traficul cu doar 2%, în principal pe fondul crizei economice", potrivit datelor France Telecom.

Potrivit sursei citate piaţa de telecom din România a avut anul trecut o valoare de 3,12 miliarde de euro, din care serviciile de telefonie mobilă au reprezentat 2,245 mld. euro. "În anul 2011 piaţa de telecomunicaţii a continuat să sufere din cauza efectelor crizei economice şi a politicilor de austeritate ale Guvernului. Scăderea valorică a pieţei de telecom este estimată la 2%, în condiţiile în care telefonia fixă şi cea mobilă şi-au continuat evoluţiile descendente.

Citeşte materialul integral pe www.zfcorporate.ro

Raport France Telecom: majorarea TVA şi reducerea salariilor din România au cântărit greu în consum şi în anul 2011