Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree: Nu au răbdare să construiască, iar după un an sau doi ani se consideră seniori şi atunci sar de la un job la altul ca să maximizeze această posibilitate de a creşte mai repede în bani şi în poziţie
Tinerii din generaţia digitală au un grad mai scăzut de loialitate faţă de organizaţia în care lucrează comparativ cu generaţiile anterioare. De aceea, companiile sunt nevoite să se adapteze acestui tip de comportament şi să-şi modifice inclusiv metodele de recrutare pentru ca acestea să fie mai eficiente, a spus Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree, care oferă servicii de salarizare, închiriere de forţă de muncă temporară, administrare de personal şi recrutare.
„Tinerii sunt mai detaşaţi de compania pentru care lucrează şi pun un accent mai mare pe propria persoană. Acesta este un lucru bun pentru ei, dar rău pentru companie“, a spus Adrian Stanciu.
În opinia sa, tinerii din generaţia Millennials îşi schimbă cu uşurinţă locul de muncă, iar jobul în sine pentru ei reprezintă doar un instrument pentru a câştiga resurse necesare traiului. Prin urmare, angajatorii trebuie să abordeze metode de recrutare directe şi personalizate pentru a identifica tineri cu potenţial.