Profesii

Andreea Mihai, omul care face marketingul Carrefour de la primul hipermarket deschis în România în 2001, pleacă din companie

Andreea Mihai, omul care face marketingul Carrefour de la...

Autor: Ştefan Stan

23.11.2017, 11:22 3040

Andreea Mihai, directorul de Marketing al Carrefour, şi-a anunţat plecarea din cadrul companiei, după 17 ani în grupul Carrefour. 

Carrefour a fost primul lanţ de hipermarketuri din România. Primul magazin Carrefour s-a deschis în 2001, iar în prezent Carrefour Romania are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) şi peste 17.000 de angajaţi. 

Carrefour România, companie care operează hipermarketurile cu acelaşi nume şi care administrează franciza magazinelor de proximitate ale grupului fran­cez, şi-a dublat profitul în primul semestru al acestui an com­parativ cu aceeaşi perioadă din 2016, până la 16,6 mil. lei. În aceeaşi perioadă cifra de afaceri a crescut cu 10%, până la aproape 2,9 miliarde de lei.

În ceea ce priveşte profitul Carrefour România, acesta s-a apropiat de 17 mil. lei în prima parte a anului. La nivelul anului trecut profitul companiei a fost de 164 mil. lei, ceea ce înseamnă că cea mai mare parte a acestuia a fost realizată în semestrul al doilea, cel mai bun pentru comerţ datorită sărbătorilor de iarnă.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO