Andreea Mihai, „omul Carrefour“, pleacă din companie după 17 ani. „Simt nevoia de o schimbare“

24 nov 2017 Autor: Ştefan Stan

Andreea Mihai

Andreea Mihai, directorul de marketing şi comunicare al Carrefour, al doilea retailer alimentar din România, pleacă din companie la sfârşitul acestei luni după o carieră de 17 ani care coincide cu dezvoltarea grupului francez pe piaţa locală. 

„După peste 17 ani de ritm intens şi pasionant, simt nevoia de o schimbare. De la primul magazin deschis în 2001 şi până azi, când Carrefour România are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) şi peste 17.000 de angajaţi, fiecare zi a reprezentat o nouă provocare”, a scris Andreea Mihai într-un mesaj pe care-l semnează şi pe care l-a trimis către toţi partenerii Carrefour. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.11.2017

 
Cuvinte cheie:
carrefour
, companie
, plecare
, schimbare
, nevoie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide