Andrei Goşu, directorul general al Ascendis: Banii europeni au un brand foarte prost în România, iar acest lucru nu ajută

5 iun 2018 Autor: Adelina Mihai

Andrei Goşu, directorul general al grupului Ascendis: Deşi toate clamează că finanţează proiecte europene, în realitate acestea nu dau atât de uşor credite pentru proiecte cu finanţare europeană. Nu prea găseşti înţelegere la bănci, iar aici ar trebui cumva să existe o aliniere, dacă firma este serioasă, să se acorde mai uşor creditul, pentru că tind să cred că există o rată de eşec scăzută a proiectelor europene

O companie care vrea să acceseze un proiect cu finanţare europeană trebuie să aibă cash-flow în cuantum de 30 - 40% din valoarea proiectului, pentru că sigur vor exista întârzieri la rambursare.

Ascendis, cea mai mare companie de training din România, a câştigat un proiect cu finanţare euro­peană în valoare de 1 mi­lion de euro pentru instruirea a peste 500 de manageri şi antreprenori locali.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.06.2018

 
Cuvinte cheie:
fonduri europene
, refuz
, ajutor
, brand
, director general
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide