Cristian Hossu, managing partner în cadrul Universum Events: Cu siguranţă anul acesta toată lumea organizează o petrecere de Crăciun. Şi ne referim aici atât la companiile mari care au petreceri de 2.000 de invitaţi, cât şi la echipe mici de 10-20 de persoane.
Angajatorii români cheltuiesc anual între 10 şi 15 milioane de euro pentru a organiza evenimente interne precum petreceri de Crăciun, ziua companiei, team-building-uri sau întâlniri ale echipelor de management. În funcţie de complexitatea şi numărul de participanţi, costul unei petreceri poate varia de la 40 de euro până la 300 de euro pentru un participant, a spus Cristian Hossu, managing partner în cadrul Universum Events, companie care organizează evenimente corporate.
Spre exemplu, în medie, o companie care are aproximativ 100 de angajaţi cheltuie 17.000 de euro pentru o petrecere ce include mâncare, locaţie, băutură, concept şi moment artistic.
„Mare parte din buget se alocă în direcţia locaţiei, pentru mâncare şi băutură, dar şi pentru un moment de entertainment precum trupe live, artişti, elemente de decor şi recuzită conform temei alese, cadouri şi diplome în cazul în care petrecerea conţine şi gală de premiere”, a spus Cristian Hossu. El mai spune că anul acesta companiile s-au concentrat mai mult pe momentele de premiere ale colegilor, comparativ cu anii anteriori. „O cultură organizaţională sănătoasă, în care angajaţii sunt ataşaţi emoţional şi raţional de brand sau echipă, se construieşte şi se întreţine prin mai multe canale, iar momentele de celebrare cum este o petrecere de Crăciun joacă un rol cheie”, a explicat Cristian Hossu.