Profesii

Dan Şucu plănuieşte să investească 20 de milioane de euro în următorii 3-4 ani

Dan Şucu plănuieşte să investească 20 de milioane de...

Autor: Mediafax

26.06.2016, 12:02 575

Mobexpert a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 125 de milioane de euro.

Tot el spune că avantajul companiei este de a cunoaşte clienţii direct, după mai mult de 23 de ani de interacţiune zilnică cu ei.

"Putem lua decizii mai repede, putem adapta colecţiile", spune Şucu.

El dă ca exemplu, faptul că acum, când construcţiile sunt axate pe spaţii mai mici, majoritatea locuinţelor noi au suprafeţe mai reduse. Astfel, producţia din fabricile Mobexpert din România este regândită pentru a reduce dimensiunea mobilierului: "Nu e piesă din colecţia Mobexpert care să nu fie analizată din acest unghi".

La capitolul planurilor, antreprenorul include pentru următorii trei sau patru ani bugetul de invesţii plasat în jur de 20 de milioane de euro pentru extinderea reţelei de hipermarketuri Mobexpert.

Istoric vorbind, spune Dan Şucu, primul moment important pentru Mobexpert a fost cel în care a decis ce fel de afacere vrea să construiască.

Apoi, la mijlocul anilor 90 a decis să producă în România şi, de atunci, cam două treimi din ofertă vine din fabricile Mobexpert şi de la furnizorii locali, afirmă Dan Şucu. „Momentul care ne-a apropiat cu adevărat de clienţi, când am înţeles că ei sunt cei care dictează în afacerea Mobexpert, a fost la începutul anilor 2000, când am deschis primele hipermagazine”, adaugă Şucu.

Mai târziu, criza din 2008 a pus retailerul de mobilier în situaţia de a regândi complet afacerea, iar miza a fost pe investiţii mai mari în colecţii, în înnoirea produselor.

"Acum, suntem pe pragul unei noi revoluţii, dacă pot spune aşa: zona de online a Mobexpert a crescut spectaculos. O interacţiune diferită cu clientul, livrare mai rapidă", conchide Şucu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO