Continental are în România peste 15.000 de salariaţi, adică 7,5% din numărul total de angajaţi pe care îi are la nivel global.
Cel mai important indicator luat în considerare de producătorul de componente auto Continental atunci când decide să investească într-o piaţă este legat de oamenii pe care îi găseşte acolo, de potenţialul pieţei de a „produce“ absolvenţi, dar şi de un raport bun cost-calitate, a spus Ariane Reinhart, membru în consiliul de administraţie al Continental şi director de relaţii umane şi relaţii de muncă în cadrul companiei care numără 205.000 de salariaţi la nivel global.
„România este o ţară «best cost» şi este foarte importantă pentru Continental. Suntem competitivi în România din două motive importante: angajaţii, care sunt cei mai potriviţi companiei noastre, şi costurile competitive cu forţa de muncă“, a spus Reinhart, care a fost la începutul acestei luni pentru prima dată în România în vizită la fabricile Continental.
Ariane Reinhart a fost numită în această funcţie din octombrie 2014, după ce anterior a lucrat pentru Volkswagen.