Eduard Gongonie este noul director regional de marketing al Provident pentru România şi Ungaria

joi, 14:07 Autor: Roxana Rosu

Provident Financial România l-a numit pe Eduard Gongonie în funcţia de Director Regional de Marketing, responsabil de coordonarea echipelor de marketing din România şi Ungaria.

Eduard Gongonie, 44 de ani, are o experienţă de mai bine de 20 de ani în coordonarea în companii multinaţionale precum Nestle şi Unilever, dar şi în domeniul construirii de brand şi dezvoltării

Principalele obiective ale noului director sunt consolidarea brandului şi a portofoliului de clienţi printr-o strategie unitară care să ţină cont de sinergiile echipelor din cele două ţări şi să maximizeze astfel investiţiile de marketing ţări.

IPF, compania mamă a PFR, avea la finalul primului semestru al acestui an un portofoliu de 535.000 de clienţi în România şi Ungaria. Volumul creditelor acordate în aceeaşi perioadă în cele două ţări a fost de peste 130 de milioane de lire sterline.

,,Sunt încântat să mă alătur echipei Provident România şi grupului IPF, una dintre cele mai puternice companii listate la Bursa de la Londra şi un brand curajos şi creativ, care a primit recunoaştere locală şi internaţională pentru campaniile sale, inclusiv distincţia de Superbrand în ambele ţări. Este o provocare pe care am acceptat-o cu responsabilitate şi sunt convins că alături de profesioniştii din cadrul companiei vom reuşi să consolidăm brandul Provident şi să menţinem poziţia de lider pe care o avem în acest moment”, a declarat Eduard Gongonie, noul Director Regional de Marketing al Provident.

Potrivit datelor financiare din primul semestru al acestui an, grupul IPF a înregistrat un profit înainte de impozitare de 43 de milioane de lire sterline, o creştere de 10 milioane în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Volumul de credite acordate a înregistrat, de asemenea, o creştere sustenabilă cu 10% în prima jumătate a anului 2017 faţă de primul semestru din 2016. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.10.2017

 
Cuvinte cheie:
marketing
, romania
, director
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide