Profesii

eJobs mizează pe jumătate de milion de euro din servicii care să ajute companiile să îşi întărească brandul şi să atragă angajaţi

eJobs mizează pe jumătate de milion de euro din...

Autor: Roxana Rosu

19.10.2017, 15:24 307

Platforma de recrutare online  eJobs  lansează Brand Your HR, o divizie de business prin care va oferi servicii dedicate companiilor pentru a eficientiza procesul de recrutare şi a reţine angajaţii valoroşi, având în vedere importanţa brandului şi imaginii firmei în opţiunile candidaţilor.

Pentru 2018, compania estimează venituri de jumătate de milion de euro din divizia Brand Your HR.

"Am construit acest business-unit pentru a pune sub o umbrelă comună toate serviciile pe care eJobs le va oferi companiilor, începând de astăzi, în direcţia dezvoltării, consolidării şi eficientizării proceselor de recrutare, fidelizare şi retenţie angajaţi. ‘Data-driven Employer Branding’ este eticheta sub care vom dezvolta toate proiectele noastre, folosind metodologii dezvoltate intern şi know-how-ul specific, acumulat de eJobs în 18 ani de leadership pe piaţa recrutării online. Suntem convinşi că abordarea noastră este reţeta cea mai sigură pentru a genera rezultate măsurabile pentru orice client interesat de cultivarea brandului său de angajator, declară Andrei Frunză, CEO eJobs Group.

Reputaţia companiei şi brandul de angajator sunt printre principalii factori care determină preferinţa candidaţilor pentru o anumită companie. Peste jumătate dintre respondenţii la un sondaj desfăşurat recent de eJobs spun că iau în calcul cu prioritate aceste aspecte, alături de oportunităţile de dezvoltare profesională oferite de companie şi de salariul şi beneficiile acordate, atunci când iau decizia de a aplica la un job.

Cu toate acestea, în prezent, doar 9% dintre companii investesc în programe prin care să-şi dezvolte şi să-şi consolideze un brand atractiv de angajator în vederea eficientizării procesului de recrutare şi retenţie a angajaţilor, conform unui sondaj desfăşurat de eJobs în rândul a 180 de companii de top din România.

"Brandul de angajator joacă un rol decisiv în atragerea şi retenţia angajaţilor, mai ales într-o piaţă în care diferenţele salariale pentru poziţii similare din companii diferite au devenit aproape infime. În plus, candidaţii încep să contextualizeze orice ofertă, analizând tot mai mulţi factori, nu doar componenta financiară. Din sondajele pe care le desfăşurăm periodic, am aflat că jumătate dintre angajaţii români nu ar schimba doar pentru bani un job care le place şi îi face fericiţi. Pe lângă posibilităţile de dezvoltare profesională sau alte beneficii, angajaţii încep să ţină seama tot mai mult şi de aspecte legate de reputaţia companiei, de cultura şi valorile sale. Ca urmare, există încă în piaţă exemple de companii care în continuare nu reuşesc să atragă angajaţi valoroşi chiar dacă plusează cu până la Ă40% peste ofertele financiare similare din piaţă", a mai spus Andrei Frunză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO