Profesii

Grupul Renault România a scos la bătaie peste 200 de poziţii pentru absolvenţii de studii superioare în domenii tehnice, dar şi pentru candidaţi cu experienţă

Grupul Renault România a scos la bătaie peste 200 de...

Autor: Mihaela Pascari

24.03.2017, 17:36 1938

Grupul Renault, care are în prezent peste 16.000 de angajaţi în România, a scos la bătaie peste 200 de poziţii deschise. Compania caută atât absolvenţi de studii superioare în domenii tehnice, cât şi oameni cu experienţă în domeniul auto.  

Poziţiile deschise sunt disponibile în Bucureşti, Titu şi Mioveni.   

”Căutăm candidaţi cu un background educaţional tehnic, absolvenţi de studii superioare tehnice a unor facultăţi din Bucureşti sau din alte oraşe din ţară. De asemenea, căutăm şi oameni cu experienţă  fie în industria auto, fie în domenii conexe”, a spus Irina Trifu, responsabil pentru relaţia cu universităţile şi HR business partner în cadrul Renault Tehnologie Roumaine. Grupul Renault România a fost prezent cu un stand la cel mai mare târg de carieră la nivel naţional, Angajatori de TOP, ediţia de primăvară din Bucureşti. Evenimentul se va desfăşura şi în decursul zilei de mâine la Sala Palatului. 

Candidaţii cu experienţă căutaţi de companie trebuie să cunoască domenii precum mecanică, electrică sau electronică, caroserie vehicul şi echipamente design. În plus, aceştia trebuie să fie utilizatori de aplicaţii informatice specifice industriei auto. 

Pentru activitatea de fabricaţie vehicule (platforma industrială de la Mioveni) compania caută specialişti cu profil tehnic, experienţă în automatizare şi audit performanţă industrială. 

Pe lângă studiile superioare în domenii tehnice, Renault România pune accentul pe cunoaşterea unei limbi străine, precum engleza sau franceza 

În ce priveşte preferinţele tinerilor care au vizitat standul companiei astăzi, Irina Trifu spune că studenţii şi masteranzii caută un loc de muncă unde au posibilitatea de a învăţa şi a se dezvolta profesional.  

”Tinerii îşi doresc să îşi menţină echilibrul între viaţa profesională şi cea personală. Un alt criteriu de alegere a unui loc de muncă pentru ei este flexibilitatea la job pentru a se putea concentra şi pe hobby-urile lor sau activităţile în ONG-uri”, a explicat Irina Trifu.  

Cât despre preferinţele candidaţilor cu experienţă, ea spune că aceştea sunt orientaţi spre stabilitatea la job şi, la fel ca tinerii, spre păstrarea echilibrului între viaţa profesională şi cea personală.  

În ceea ce priveşte salariile candidaţilor care vor ocupa cele peste 200 de poziţii deschise, Irina Trifu spune că acestea sunt la nivelul pieţei. ”Suntem la fel de competitivi cum eram şi în anii anteriori. Suntem atenţi la schimbările din piaţa muncii”.  

Automobile Dacia, parte a grupului Renault, a avut în 2015 o cifră de afaceri de 19,1 miliarde de lei, în creştere cu 2% faţă de anul anterior, fiind cea mai mare companie din România după valoare vânzărilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO