Heineken numeşte doi tineri manageri să aibă grijă de vânzările din magazine şi restaurante

24 feb 2016 Autor: Mădălina Panaete

Heineken România, al doilea cel mai mare producător local de bere după cifra de afaceri, a numit-o pe Adina Dobre, 35 de ani, în funcţia de director modern trade (off-premise), având atribuţii şi competenţe în cadrul departamentelor de trade marketing modern şi clienţi speciali (reţelele internaţionale de magazine), conform datelor din Monitorul Oficial.
 
De asemenea, tot din luna februarie compania l-a numit pe Mihai Iordache, 39 de ani, în funcţia de traditional retail and out of home director. Astfel, el va avea grijă de vânzările companiei în chioşcuri, dar şi în sectorul HoReCa.
 
Adina Dobre, absolventă de contabilitate, lucrează din septembrie în cadrul Heineken, anterior activând timp de 12 ani în cadrul producătorului de lactate Danone.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.02.2016

 
Cuvinte cheie:
Heineken
, numire
, magazine
, vanzari
, manageri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide