Iulian Stanciu, eMag: Pentru a crea valoare mai mare în România, avem nevoie de companii autohtone care să construiască şi să exporte produse în zona digitală

14 mar 2018 Ziarul Financiar

Iulian Stanciu, CEO al eMag

România este în momentul de faţă o platformă de asamblare şi de export pentru diverse bucăţi din supply chain, a afirmat Iulian Stanciu, CEO al eMag, cel mai mare magazin online local, în cadrul unui eve­ni­ment organizat ieri în Bu­cureşti de firma de audit şi consultanţă fiscală PwC în parteneriat cu Ziarul Financiar

„Pentru a crea valoare mai mare în România, avem nevoie de companii româneşti care pot creşte şi care pot exporta foarte mult în zona digitală prin construcţia de produse româneşti.”

El consideră că pe termen scurt, având în vedere decalajul de salarii faţă de statele din Europa de Vest, putem creşte pe seama creşterii de venituri şi a consu­mu­lui, iar statul să câştige din înca­sa­rea taxelor pe salarii şi a consu­mului.

„Din păcate, nu exista alternativă investiţională pentru oamenii de rând, pentru că bursa este neatractivă.”

 

 
Cuvinte cheie:
crestere
, export
, romania
, emag
, companii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide