Profesii

Un curier are un salariu de 1.500 de lei lunar, însă are şansa să câştige mai mult în funcţie de numărul de livrări

Autor: Luciana Georgescu

17.09.2014, 21:15 5516
Schimbările din economie se reflectă imediat în acti­vi­ta­tea oricărei firme de curierat, iar în prezent acti­vi­tatea com­paniilor din domeniu înregistrează creşteri datorită avan­sului din comerţul online, care va con­tinua pe un trend po­zitiv şi în perioada următoare, a declarat Alin Gherman, di­rectorul comercial al DPD România, prezent la emisiunea ZF Live. „Este relativ uşor pentru curieri să identifice seg­men­tele care cresc sau scad. Online-ul bene­fi­ciază în ultimii 2-3 ani de creşteri semnificative, însă telecomul şi in­dustria prelucătoare sunt şi ele pe plus“, a spus el.
 
El consideră că serviciile de curierat din România au bene­ficiat de o evoluţie semnificativă, în special datorită clien­ţilor care au cerinţe din ce în ce mai ridicate.
 
„Investim în proiecte adresate clientului nostru. Firmele care ape­lează la noi pentru a face livrări sunt din ce în ce mai pre­ten­ţioase cu privire la serviciile de care beneficiază clientul final. Curierul este imaginea magazinului, motiv pentru care standardele au crescut“.
 
DPD livrează zilnic circa 20.000 de colete, dintre care 40% provin din mediul online.
 
Gherman consideră că cel mai des întâlnite pro­bleme în acest sector de activitate vizează timpul şi modalitatea de predare a coletului, ceea ce înseamnă că firmele de curierat trebuie să identifice metode prin care să eficientizeze aceste procese.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO