Profesii

Un român de 39 de ani are grijă de dezvoltarea relaţiei dintre producătorul Napolact şi fermierii

Laurenţiu Gioroc este şeful departamentului de dezvoltare a relaţiei cu fermierii

Laurenţiu Gioroc este şeful departamentului de dezvoltare a relaţiei cu fermierii

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.12.2016, 13:19 1300

FrieslandCampina România, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor, a inaugurat un  departament de dezvoltare a relaţiei cu fermierii, care este condus de Laurenţiu Gioroc, 39 de ani. Departamentul are rolul de a monitoriza implementarea programelor de dezvoltare a fermelor din Ardeal care furnizează laptele pentru brandul Napolact şi creşterea sustenabilă a reţelei de ferme partenere a FrieslandCampina România.

„Departamentul îşi propune să sprijine fermierii în mod proactiv şi în acelaşi timp să extindă lista de ferme partenere care contribuie la dezvoltarea brand-ului Napolact, cel mai important brand din portofoliul nostru”, a declarat Laurenţiu Gioroc, manager departament Dezvoltare a relaţiei cu fermierii.

Laurenţiu Gioroc a ocupat anterior marketing manager în cadrul companiei.  El este licenţiat în Drept şi are un Executive MBA în management şi marketing. Laurenţiu Gioroc şi-a început cariera în vânzări în anul 1997, iar în 2001 s-a îndreptat către marketing, acumulând până în prezent 19 ani de experienţă în industria FMCG şi industria tutunului. S-a alăturat echipei FrieslandCampina începând cu ianuarie 2013, din poziţia de Marketing Manager pe categoria brânzeturi.

Printre proiectele în care este implicat departamentul Dairy Development se regăseşte programul de dezvoltare a relaţiei cu fermierii parteneri din Ardeal, care asigură laptele pentru producerea gamei Napolact, şi încheierea de noi parteneriate cu fermierii din zonă. Acest parteneriat include programe de pregătire pentru fermieri, pe diverse teme de interes pentru aceştia, cum ar fi: creşterea calităţii şi cantităţii laptelui furnizat de ferme, scăderea costurilor pentru fermieri, creşterea numărului de vaci per fermă până la o dimensiune optimă pentru a asigura sustenabilitatea acestora pe termen lung şi reducerea pierderilor.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO