Zona de cinema şi divertisment din cadrul mallului Băneasa Shopping City găzduieşte anual 150 de evenimente. La fiecare dintre aceste şedinţe, conferinţe sau lansări participă între 20 şi 3.500 de oameni.

20 iun 2018 Autor: Cristina Rosca

Grand Entertainment, zona de cinema şi divertisment din cadrul mallului Băneasa Shopping City, găzduieşte anual peste 150 de evenimente, unul dintre cele mai recente fiind ICCEfest. Acesta este cel mai mare eveniment dedicat Internetului din Europa Centrală şi de Est, care are loc la Bucureşti.

„Găzduim acest eveniment an de an, începând din 2013. Ediţia din acest an a fost sold-out, circa 3.700 de oameni au venit în cele două zile de Festival. Dintre aceştia, mai bine de o treime sunt străini. A fost cel mai mare ICCEfest de până acum”, spune John Younis, general manager Grand Entertainment. O parte dintre aceştia, ca de altfel o parte din participanţii la oricare dintre evenimente, se transformă apoi în clienţi ai mallului, fie că aleg să facă shopping de haine, bijuterii, fie că merg să mănânce în foodcourt. Executivul Grand Entertainment spune că este greu de estimat care este gradul de convergenţă, respectiv ponderea participanţilor la evenimente care devin apoi clienţii mallului din nordul Capitalei.

„Pentru cinematograf, evenimentele creează awareness, aduc clienţi - corporate si individuali – şi oferă companiilor o viziune asupra posibilităţilor pe care le oferă spaţiul nostru. Aceste conferinţe şi evenimente functionează ca un catalizator de business. Pentru mall, ele cresc vizibilitatea, cresc fluxul vizitatorilor zilnici şi încasările care vin odată cu acestea.”

An de an Grand Entertainment găzduieşte 150 de evenimente la fiecare dintre acestea participând între 20 şi 3.500 de oameni. Sălile de evenimente au capacităţi diferite, între 43 şi 480 de locuri.

„Noi oferim suport şi asistenţă tehnică, dar punem la dispoziţie şi un coordonator de evenimente, persoană decicată al carei rol este să acorde clientului sprijinul necesar. Oferim şi servicii de catering. Circa 80% dintre clienţii care ne-au ales o dată se întorc pentru (cel putin) al doilea eveniment.”

Grand Entertainment găzduieşte evenimente precum conferinţe, evenimente de prezentare (de produs sau servicii), şedinţe, seminarii, vizionări de film (corporate şi private), evenimente private (aniversari, surprize, cereri în căsătorie), gale de box, concerte şi spectacole, evenimente de gaming

Spaţiul este amenajat astfel încât fiecare sală să fie dotată cu un ecran propriu, Grand Entertainment având cel mai mare ecran din România.

Grand Entertainment este parte a proiectului Băneasa Shopping City din Nordul Capitalei.

Compania Băneasa Developments, cea care operează centrul comercial Băneasa Shopping City, Galeria Feeria şi Grand Cinema & More din nordul Capitalei, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 51 de milioane de euro, în urcare cu 4% comparativ cu 2016.

Cifra de afaceri a companiei reprezintă de fapt veniturile din chirii obţinute de la cele peste 300 de magazine din mall-ul deschis în urmă cu zece ani şi din galeria comercială Feeria care are drept ancora hipermarketul Carrefour.

Băneasa Developments şi-a majorat profitul cu 12% în 2017, ajungând la un rezultat net de peste 80 de milioane de lei. Astfel, marja de profit s-a situat la 35%, continuând trendul de ascendent început în 2014.
Vânzările comercianţilor din Băneasa Shopping City printre care se numără nume internaţionale precum Zara, H & M sau Michael Kors, dar şi nume locale precum Musette sau Il Passo, au sărit anul trecut de 250 de milioane de euro, ceea ce înseamnă o medie de aproximativ 5.000 de euro/ mp pe an.

Vânzările (ce nu iau în calcul rezultatele hipermarketului Carrefour amplasat în galeria comercială Feeria) au crescut cu 85% comparativ cu 2008, anul deschiderii. Hipermarketul Carrefour are singur vânzări de peste 100 mil. euro, fiind unul dintre cele mai bune magazine de acest tip din România, conform surselor ZF.

Suprafaţa totală de retail a Băneasa Shopping City este de 55.000 mp, cea mai mare parte (70%) fiind destinată magazinelor de modă şi celor care oferă produser şi servicii de înfrumuseţare, bijuterii şi accesorii.

Dintre cele peste 300 de nume prezente în mall, mai bine de 40 sunt exclusive, printre acestea se numără Uterque (brand de modă specializat pe zona de accesorii, parte a grupului Inditex care deţine şi Zara), Chopard (bijuterii), Furla (modă), Chanel (cosmetice), Boggi (modă masculină) şi Victoria 46 (multibrand).

Băneasa Shopping City face parte din proiectul Băneasa, proiect ce cuprinde zona comercială, rezidenţială şi de birouri. Per ansamblu, oficialii companiei spun că este cel mai mare proiect de tip mixed-use din Sud-Estul Europei, desfăşurat pe o suprafaţă de 221 de hectare, cu un potenţial de dezvoltare de peste 2 milioane de metri pătraţi.

Salariile nete, impozitele şi contribuţiile aferente, rezultate ca urmare a efectului indus de dezvoltarea zonei comerciale, de birouri şi rezidenţiale Băneasa reprezintă peste 863 mil. euro (aproximativ 1,1 miliare de dolari), potrivit cifrelor actualizate ce au la bază studiul realizat de compania de audit şi consultanţă KPMG.

 

 
Cuvinte cheie:
baneasa shopping city
, bucuresti
, europa centrala
, baneasa
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide