Un start-up pe zi

Brandul care a pariat pe „prânzul“ la pachet al corporatiştilor a ajuns la un milion de euro

Brandul care a pariat pe „prânzul“ la pachet al...

Autor: Corina Mirea

22.06.2014, 09:46 3673
Mondo Di Pasta, compania locală care deţine brandul alimentar frufru, prezent în aproximativ 40 de locuri din Bucureşti, printre care Mega Image, reţeaua Inmedio sau Starbucks, a ajuns anul trecut la afaceri de 5 mil. lei (1,1 mil. euro), în creştere cu peste 50% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
 
Firma a fost înfiinţată în urmă cu nouă ani şi până în 2011 nu a reuşit să treacă de pragul de 2 milioane de lei.
 
În 2011 însă acţionariatul Mondo Di Pasta s-a schimbat, iar Marian Radu (unul dintre asociaţi) şi-a vândut partea şi a intrat în business Sergiu Neguţ, alături de Johann Gabriel Heubach (cetăţean neamţ) şi Philipp Ştefan Haus­maninger (cetăţean austriac), conform informaţiilor publicate în Monitorul Oficial. Ulterior, în 2012 compania a avut cea mai mare creştere a cifrei de afaceri de până acum (aproape 70%), ajungând la 3,2 milioane de lei.
 
În prezent, principalul acţionar este Johann Gabriel Heubach (39%) şi al doilea acţionar important al Mondo Di Pasta este Mihai Gragoş Simiuc (absolvent al programului de MBA Româno-Canadian oferit pe plan local de ASE), care deţine 25% din companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO