Un start-up pe zi

Două antreprenoare au investit 20.000 de euro într-un magazin care vinde 120 de sortimente de bere şi cidru

Circa 7.000 de euro provin de la BT Leasing şi au mers către achiziţia de echipamente, iar diferenţa provine din surse proprii

Circa 7.000 de euro provin de la BT Leasing şi au mers către achiziţia de echipamente, iar diferenţa provine din surse proprii

Autor: Cristina Roşca

27.06.2018, 21:00 1304

Adina Mugescu şi Andreea Săraru au investit 20.000 de euro în localul The Beer Institute de pe Calea Doro­banţilor, în apropiere de Piaţa Romană. Maga­zinul măsoară 47 de metri pătraţi şi vinde peste 120 de tipuri de bere şi cidru, toate artizanale şi „made in România“.

„Povestea noastră, a mea (Adina Mugescu – n. red.) şi a partenerei mele Andreea Săraru a început acum mulţi ani în turism. Noi două am fost colege la aceeaşi agenţie de turism şi intructori la o şcoală de ghizi de turism şi am legat o prietenie frumoasă, care are la bază dorinţa de a face lucruri care să aibă un impact în comunitate“, spune antreprenoarea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO