Un start-up pe zi

O tanără a investit 4.000 euro într-un atelier unde realizează genţi cu motive tradiţionale

7 mar 2017 Autor: Simona Tatu

Cristina Chivu, o tanără de 30 de ani, a investit 4.000 de euro la finalul anului 2015 în afacerea Chlor, un brand prin care promovează folclorul romanesc, iar în prezent înregistrează peste 40 de comenzi lunar, cele mai vandute produse fiind genţile.

"Primul pas a fost achiziţionarea de utilaje şi ustensile pentru amenajarea unui mic atelier, apoi a urmat identificarea furnizorilor de materiale şi accesorii necesare producţiei. În paralel m-am documentat despre asamblarea şi croirea genţilor şi accesoriilor, dar şi cu privire la etnografie, istoria cusăturilor romaneşti, simbolistică şi cromatică", spune Cristina Chivu.

Sub brandul Chlor sunt realizate genţi, portofele, plicuri şi huse de laptop, marca distinctivă a produselor fiind broderia cu motive tradiţonale romaneşti. Pe site-ul atelierului Chlor, preţul pentru o geantă variază între 70 şi 135 de lei, iar preţul pentru o husă de laptop cu motive folclorice este, în medie, 100 de lei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.03.2017

 
Cuvinte cheie:
tanara
, atelier
, motive
, chivu
, brand
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide