Un start-up pe zi

Un brand de genţi din piele care costă şi 400 de euro şi-a găsit loc pe piaţă în ţările nordice

24 aug 2016 Autor: Greta Bogdan

Oana Vaideanu, 35 de ani, a investit împreună cu soţul său 30.000 de euro în producţia de genţi din piele sub brandul „Smiles Bags“, un business de nişă, dar care a reuşit să atragă deja cumpărători inclusiv din ţările nordice.
 
Lansarea pro­priu-zisă a primei colecţii de genţi „Smiles Bags“ a avut loc în luna februarie a acestui an, iar până în prezent antreprenoarea spune că a înregistrat vânzări de 8.000 euro, preconizând ca până la finalul anului să ajungă la peste 25.000 de euro.
 
„Planurile noastre sunt dezvoltarea celor trei linii de business pentru companii - wholesale, cadourile şi atelierele. Încercăm să ne îndepărtăm de vânzarea către clienţii finali deocamdată, deoarece acest lucru implică o investiţie în stocuri pe care nu ne-o permitem. Tot procesul de creare de colecţie, lansare şi comunicare consumă resurse financiare şi umane, iar eu mă implic singură în afacere.“

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.08.2016

 
Cuvinte cheie:
brand
, cumparatori
, piele
, business
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide