ZF 24

Afacerile Floria au crescut cu 43%, la 1 mil. euro. 75% din vânzări, prin platforma online

Marina Matei, e-Commerce Manager al Floria.ro

Marina Matei, e-Commerce Manager al Floria.ro

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

03.02.2015, 00:05 11885
Grupul de companii Floria, care ad­mi­nis­trează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat anul trecut venituri de 1 mil. euro, în creş­tere cu 43% faţă de anul precedent.
 
„Floria a vândut anul trecut flori în va­loare de un milion de euro, din care 75% sunt vânzări realizate prin inter­me­diul platformei www.floria.ro. Res­tul de 25% reprezintă vânzări că­tre segmentul corporate şi comenzi spe­ciale pentru evenimente personale sau de afaceri“, a declarat pentru ZF Marina Matei, e-Commerce Manager al Floria.ro. Acţionarul majoritar al Flo­ria este com­pania Zurich Broker de Asi­gu­rare-Reasigurare SRL. Cel mai ma­re rival al Floria este grupul Floridelux.ro, care estima pentru anul pre­cedent afaceri de 800.000-900.000 de euro.
 
Anul trecut, grupul Floria a avut ca obiectiv principal creşterea vânzărilor online, efort susţinut prin creşterea numărului de parteneri în ţară, fideli­za­rea clienţilor, precum şi demararea unui proiect de extindere care im­pli­că investiţii de peste 200.000 de euro până la finalul lui 2015, a declarat Marina Ma­tei. Proiectul de extindere a avut ca primă etapă rebrandingul în online şi separarea businessului online de operaţiunile offline şi B2B, cu strategii de dezvoltare pe fiecare divizie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO