ZF 24

Afacerile Grupului Agricola au crescut cu 6% în primul semestru, dar încasările reţelei de magazine proprii au scăzut

Afacerile Grupului Agricola au crescut cu 6% în primul...

Autor: Roxana Rosu

20.07.2017, 15:01 59

Grupul Agricola a înregistrat în primul semestru al anului o cifră de afaceri de 322 milioane lei, în creştere cu 6%, evoluţie susţinută de vânzările tuturor companiilor din grup care realizează şi comercializează produse sub brandul Agricola, cu excepţia operatorului reţelei de magazine, care a anunţat o diminuare a afacerilor.

Astfel, Agricola Magazine SRL (reţeaua de magazine Agricola) a avut în primele şase luni o cifră de afaceri cu 8,79% mai mică decât anul trecut.

Cifra de afaceri a grupului nu mai include şi off-urile de vânzări, potrivit legislaţiei aplicabile din 2017. Procentul de creştere a fost calculat în raport cu cifra de afaceri din primele 6 luni 2016, din care au fost scazute off-urile de vânzări (discount platit ulterior pe anumite criterii de performanta in achizitii), care la acea vreme se înregistrau, conform legii, la cheltuieli.

Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului, în care sunt integrate lanţul de producţie al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele 6 luni o cifră de afaceri similară celei realizate anul trecut, ajungând în prezent la circa 194 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO