Agenţia românească First Content Studio, premiată pentru una din cele mai eficiente campanii de comunicare din Europa în 2016

26 mai 2017 Autor: Ştefan Stan

Agenţia românească First Content Studio, una dintre primele agenţii care oferă servicii specializate de content marketing din România, a fost premiată pentru una dintre cele mai eficiente campanii de comunicare din Europa în 2016.

Proiectul ”Eu sunt 12”, dezvoltat de First Content Studio alături de Brgenbier, a câştigat SILVER la IAB MIXX Awards Europe din Amsterdam, la categoria Campaign Effectiveness. Platforma de comunicare EU SUNT 12 a fost premiată anterior şi la Londra cu Best Content Marketing Project la Digiday Awards Europe in decembrie 2016.

Premiile IAB MIXX Awards celebrează în fiecare an cele mai bune şi eficiente campanii de advertising din Europa. Pe lângă Bergenbier, au mai fost premiate în cadrul galei de la Amsterdam mari branduri precum Nike, Nestle, BBC sau Mitsubishi.

“Al doilea premiu european cu acest proiect! Suporterii României au fost mai presus de prestaţia noastră de la Euro. Al 12-lea jucător îşi face mereu datoria faţă de echipa naţională! Acest premiu este pentru el, care merită mult mult mult”, a reacţionat mijlocaşul echipei naţionale de fotbal a României, Alex Chipciu, endorser EU SUNT 12.

First Content Studio este un start-up de comunicare ce construieşte şi răspândeşte mesajele brandurilor prin conţinut personalizat pentru brand şi publicuri. Printre clienţii agenţiei se numară Bergenbier, Petrom, Red Bull sau Danone.

 

 

 

 
Cuvinte cheie:
campanie
, comunicare
, eficienta
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide