ZF 24

Al doilea mare constructor din lume se retrage din cursa pentru Tronsonul Comarnic-Brasov

23.02.2009, 21:20 86

Bouygues Travaux Publics SA, al doilea mare constructor din lume, si parte a consortiului Autostrada Prahova, impreuna cu DTP - Terassement SA, Intertoll Europe Zrt si Meridiam Infrastructure Finance SARL, s-a retras din cursa pentru atribuirea contractului de concesiune de lucrari publice si servicii pentru autostrada Bucuresti-Brasov, tronsonul Comarnic-Brasov, se arata intr-un comunicat al Ministerului Transporturilor.

Contractul de concesiune pentru proiectarea, finantarea, construirea si intretinerea unei autostrazi reprezinta o premiera in Romania, necesitatea unei astfel de metode aparand ca urmare a costurilor foarte mari, de ordinul miliardelor de euro, pentru construirea de autostrazi.

Autostrazile costa mai mult decat dublul bugetului MTI

Consortiile care au ramas in cursa pentru Tronsonul Comarnic-Brasov sunt:

- Consortiul format din Vinci Concession-Actor Concession-Vinci Construction Grand Projets-Aktor, cu un termen de finalizare a tronsonului de 48 de luni si o concesiune pe 30 de ani;

- Consortiul Astrada Concession, format din Strabag AG, Egis Projects, Eurovia Construct International, Housing & Construction Holding Co. Ltd, cu un termen de finalizare a tronsonului de 48 de luni si o concesiune pe 30 de ani;

- Consortiul Autostrada A3 Comarnic - Brasov, format din Bilfinger Berger -Porr, cu un termen de finalizare a tronsonului de 60 de luni si o concesiune pe 30 de ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO