ZF 24

„Am cumpărat vagoane pentru transportul de cereale şi am extins parteneriatul cu Ford“

Eduard Iancu, CEO al DB Schenker Rail România

Eduard Iancu, CEO al DB Schenker Rail România

Autor: Mirabela Tiron

29.04.2014, 21:14 851

Transportatorul de marfă pe calea ferată DB Schenker Rail România, parte a gigantului grup german Deutsche Bahn, a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 27 de milioane de euro, în creştere cu 35% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei şi calculelor ZF.

„Am avut o evoluţie foarte bună, atât din perspectiva cifrei de afaceri, cât şi din cea a creşterii numărului de clienţi pe piaţa de transport feroviar din România. Anul acesta ne bazăm strategia de creştere a afacerii pe soluţiile integrate de transport şi logistică, precum şi pe reţeaua extinsă pe care DB Schenker Rail o are în Europa“, a declarat Eduard Iancu, CEO al DB Schenker Rail România.

Compania concurează cu transpor­tatorul de stat CFR Marfă, aflat pe pierderi, dar şi cu operatori privaţi precum GFR (cel mai mare transportator privat), Transferoviar Grup şi alţii.

După liberalizarea pieţei de transport marfă pe calea ferată, în 2001, operatorii privaţi de transport au muşcat mai mult de jumătate din cota de piaţă a transpor­tatorului naţional, care se zbate să supra­vieţuiască.

Din octombrie anul trecut com­pania DB Schenker Rail Ro­mâ­nia transportă automobilele B-Max pro­duse de Ford la Craiova. DB Schenker Rail România, care activează pe piaţa locală din 2000,  are 50 de locomotive şi peste 2.500 de vagoane, operând pentru clienţi din industria cimentului, me­talurgie, agricultură, indus­tria de automobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO