ZF 24

Ambiţia Subway: să devină cel mai mare lanţ de restaurante din ţară. „După cifrele de până acum, ţinta va fi atinsă în curând“

Ambiţia Subway: să devină cel mai mare lanţ de...

Autor: Ioana Matei

20.08.2014, 00:06 1035
La doi ani de la intrarea pe piaţa locală lanţul american de restaurante Subway a ajuns la 20 de restaurante şi îşi propune un ritm de deschidere de o unitate nouă în fiecare lună, pentru a ajunge pe termen scurt la o reţea de 40 de unităţi.
 
„Oamenii au început să fie mai atenţi la modul cum este preparată mâncarea şi care sunt beneficiile nutriţionale ale ingredien­telor folosite. Consumatorii sunt preocupaţi de un stil de viaţă sănătos care să preîn­tâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile oraşe, precum Bucureşti, cu restul ţării, consu­matorii din acestea aleg o masă rapidă în timpul zilei în loc să mănânce la restau­rant“, explică Rumen Radev, agent de dezvoltare la Subway România pentru zo­nele Bucureşti şi Ilfov, unul dintre mo­tivele pentru care piaţa autohtonă vine în susţi­ne­rea businessu­lui de tip quick service Subway.
 
Spre deosebire de celelalte lanţuri de restaurante aduse în fran­ciză, modelul de business presu­pune că fiecare restaurant are în spate un francizat, fiecare local fiind ope­rat de o companie diferită, iar respon­sa­bilii de susţinerea rit­mului fiind agenţii de dez­voltare, scrie revista BUSINESS Magazin (www.bmag.ro). 
 
Rumen Radev este principalul respon­sabil de dezvoltare a reţelei în zona Bu­cureşit şi Ilfov, după ce a acumulat o experienţă de mai bine de 18 ani în dezvoltarea şi implementarea de produse noi şi şase ani de experienţă în domeniul francizelor. „Am descoperit potenţialul de business al Subway în perioada în care lucram în SUA. Am decis atunci să aduc businessul în ţara mea natală, în Bulgaria“, explică el modul cum a luat contact cu brandul american. Împreună cu partenerul său Ivan Todorov a obţinut licenţa de franciză pentru primul restaurant Subway din Bulgaria, iar ulterior a primit drepturile de dezvoltare a reţelei în ţara natală. După ce au extins reţeaua la 30 de restaurante în aproape patru ani, cei doi au primit aprobarea de a se extinde cu businessul în afara ţării. Astfel, anul 2012 a marcat mutarea lui Rumen Radev în România şi începutul dezvoltării pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO