ZF 24

Aproape jumătate dintre utilizatorii Twitter nu au postat vreun mesaj de pe conturile lor

Aproape jumătate dintre utilizatorii Twitter nu au...

Autor: Madalina Cerban

13.04.2014, 13:40 68

Potrivit sursei citate, Twitter nu are probleme în a atrage utilizatori, însă persoanele care au conturi pe această platformă nu postează mesaje (tweet-uri).

Astfel, aproximativ 44% din cei 974 milioane de utilizatori ai Twitter, existenţi în prezent, nu au postat niciodată un tweet, potrivit unei cercetări a Twopcharts, un site care monitorizează activitatea conturilor de pe platforma de microblogging.

De asemenea, 30% din utilizatorii Twitter au postat între 1 şi 10 tweet-uri pe această platformă. Doar 13% din utilizatorii acestui site au postat cel puţin 100 de mesaje pe această platformă de socializare.

Totodată, se estimează că 542,1 milioane de utilizatori ai Twitter au postat cel puţin un tweet de când şi-au făcut cont pe această platformă. Însă, doar 23% din cei care au cont pe Twitter au postat un mesaj pe această platformă în ultimele 30 de zile.

Twopcharts, care furnizează informaţii despre activitatea de postare de mesaje pe Twitter în luna precedentă, nu poate să urmărească momentul în care o persoană se conectează pe contul său de pe această platformă.

Potrivit The Wall Street Journal, conturile de pe Twitter nu oferă foarte multe informaţii despre utilizatorii platformei. Motivul poate fi acela că mulţi dintre utilizatorii platformei preferă să citească "în linişte" mesaje postate pe acest site de alte persoane, fără a interveni cu propriile comentarii.

Twitter a avut 241 de milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni ale anului 2013, potrivit raportărilor oficiale ale platformei de microblogging.

Potrivit The Wall Street Journal, Twitter defineşte prin sintagma "utilizator activ" persoanele care se conectează la conturile lor cel puţin o dată pe lună. Conform standardelor Twitter, o persoană nu trebuie să posteze mesaje pe această platformă pentru a fi considerat un utilizator activ.

Un purtător de cuvânt al Twitter a refuzat să comenteze informaţiile furnizate de Twopcharts.

Twitter a început marţi o vastă operaţiune de modificare a designului profilurilor utilizatorii săi, care le permite acestora să afişeze mai multe elemente personale, însă care fac ca această platformă să semene foarte mult cu reţeaua de socializare concurentă Facebook, după cum a relatat la momentul respectiv AFP.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO