ZF 24

Berăria H din Herăstrău s-a aşezat „în coasta“ Hard Rock, „cafeneaua“ cu cele mai mari venituri din România

Berăria H concurează de săptămâna trecută locaţia Hard Rock, deşi cele două branduri au targeturi diferite de consumatori

Berăria H concurează de săptămâna trecută locaţia Hard Rock, deşi cele două branduri au targeturi diferite de consumatori

Autor: Cristina Rosca

20.09.2014, 12:00 5463
Localul Hard Rock Cafe din zona Parcului Herăstrău a terminat anul trecut cu afaceri de 11,4 mil. lei (2,6 mil. euro), în creştere cu 2% faţă de anul anterior şi cu 3% peste nivelul din 2008, ultimul an de boom economic.
 
Totuşi, în aceeaşi perioadă profitul s-a înjumătăţit la circa 650.000 de lei. Rezultatele financiare ale localului îl plasează în top zece cele mai mari restaurante şi cafenele din România după cifra de afaceri, top condus potrivit datelor ZF de Caru’ cu Bere, restaurantul Ikea şi McDonald’s Dristor, fiecare cu 5-7 milioane de euro pe an.
 
Brandul Hard Rock Cafe este unul dintre cele mai cunoscute branduri de profil din lume, pe piaţa locală fiind adus în sistem de franciză de compania Midi Development în 2008.
 
În România brandul face parte din acelaşi grup de companii cu KFC, Pizza Hut, Paul şi Cinnabon, branduri controlate indirect de omul de afaceri Puiu Popoviciu, potrivit ultimelor date ale ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO