ZF 24

Blue Air le va trimite pasagerilor un memento cu datele călătoriei cu două zile înainte de zbor

Blue Air le va trimite pasagerilor un memento cu datele...

Autor: Mirabela Tiron

01.07.2013, 16:16 13612

Compania aeriană low-cost Blue Air le va trimite pasagerilor un newsletter personalizat, cu două zile înainte de data călătoriei, informare ce va cuprinde date generale de călătorie, detalierea serviciilor opţionale alese de către pasager, precum şi atenţionarea asupra unor acţiuni ce trebuiau făcute de către pasager şi nu au fost efectuate. „Prin intermediul programului Pre-Flight Reminder, pasagerul care apare în sistemul de rezervare al companiei Blue Air că nu a efectuat check-in-ul online va avea o atenţionare specială în e-mail referitoare la această obligativitate şi în acest fel eliminăm un posibil disconfort al pasagerului de a plăti un cost suplimentar la aeroport", potrivit oficialilor companiei.

Pentru pasagerii care aleg diferite servicii adiţionale biletului de călătorie, precum transportul animalelor de companie sau transportul echipamentelor sportive, informarea Pre-Flight Reminder va cuprinde regulile de călătorie pentru aceste opţiuni. „Serviciul de check-in online este gratuit şi presupune tipărirea cărţii de îmbarcare, necesara a fi prezentată de către pasager, împreună cu documentele de identificare la poarta de îmbarcare, poliţia de frontieră şi controlul de securitate. În cazul în care pasagerul nu a efectuat check-in-ul online, pentru destinaţile în care serviciul este disponibil, acesta trebuie să plătească o taxa adiţională la aeroport, pentru emiterea cărţii de îmbarcare”.

Operatorul aerian a fost vândut cu 30 mil. euro către o firmă recent înfiinţată, Airline Management Solutions, deţinută de patru români, dintre care doi foşti angajaţi ai Blue Air. Tranzacţia include doar brandul, platforma de vânzare şi biletele plătite de clienţi în avans, nu şi flota de avioane.

Compania Blue Air a fost scoasă la vân­zare de către Casa de Insolvenţă Transilva­nia pentru a recupera o parte din datoriile Romstrade, compania lui Nelu Ior­dache, care a intrat în insolvenţă în decembrie anul trecut. Firma Airline Management Solutions este înfiinţată de patru acţionari români, Teodor Cristian Rada (33%), Marius Mihail Puiu (33%), Tudor-Zamfir Constan­tinescu (17%) şi Luciana Păunescu (17%), potrivit datelor de la Registrul Comerţului.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO