Adrian Simion a deschis împreună cu un partener în luna iulie a anului trecut, pe strada Mihai Eminescu din Capitală, o prăjitorie de cafea, în care au investit în jur de 60.000 de euro. În prezent, businessul înfiinţat de ei - Guido Coffee - a ajuns să livreze cafea prăjită din boabe aduse din Etiopia, Brazilia, Kenia, Columbia sau Mexic pentru şapte cafenele şi restaurante din Bucureşti, printre care M60 din zona Piaţa Amzei şi restaurantul Stradale din zona Piaţa Presei Libere. Pe lângă linia de business orientată către HoReCa, Guido comercializează şi cafea în regim „take away“, având, în medie, 35 de clienţi care trec pragul prăjitoriei în fiecare zi pentru a lua cafea la pachet. „Anul trecut a fost foarte bun, am devenit cunoscuţi în primul rând pentru cafeaua proaspăt prajită. În plus, faţă de creşterea de la lună la lună a clienţilor de retail, am participat şi la lansarea a două proiecte în HoReCa. Este vorba despre o cafenea şi un restaurant deschise recent în Bucureşti pentru care am oferit consultanţă, am livrat traininguri şi accesorii. Mai mult, livrăm cafea şi pentru alte cinci cafenele“, spune Adrian Simion.
Antreprenorul precizează că, în prezent, brandul Guido funcţionează pe două firme, una dedicată zonei de business to business, iar cealaltă persoanelor fizice care intră în prăjitorie (deci zonei de retail). De asemenea, Guido organizează şi cursuri de preparare a cafelei, la care au participat în ultimul an în jur de 300 de persoane. Una dintre companiile pe care operează Guido - Artisan Coffe Roastery - a avut afaceri anul trecut de aproape 30.000 de euro.