ZF 24

Brandul german Mustang Jeans, cu afaceri de 6 mil. lei, se uită către Bucureşti

Ziarul Financiar a lansat în această săptămână în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting prima ediţie a Catalogului francizelor din România, o analiză a pieţei de profil evaluată la 7,2 mld. lei, precum şi o prezentare a peste 141 de businessuri dezvoltate în franciză.

Ziarul Financiar a lansat în această săptămână în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting prima ediţie a Catalogului francizelor din România, o analiză a pieţei de profil evaluată la 7,2 mld. lei, precum şi o prezentare a peste 141 de businessuri dezvoltate în franciză.

Autor: Corina Mirea

17.12.2014, 14:20 2706
Mustang Jeans, primul producător de jeans din Europa, a ajuns la o reţea de zece magazine în România şi la afaceri de 6 mil. lei anul trecut. Planurile de viitor ale companiei nu se opresc însă aici, după ce a acoperit unele dintre cele mai importante oraşe din provincie, Mustang Jeans vrea să se extindă în Bucureşti. Brandul german a deschis pentru prima dată un magazin în România în anul 2006. În prezent, există zece unităţi Mustang în ţară, nouă dintre acestea fiind operate direct de masterfrancizorul Dual M&G SRL, una singură fiind deschisă în regim de franciză.
 
Mustang Jeans se găseşte în şapte oraşe (Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov, Sibiu, Tâgu - Mureş, Baia Mare şi Su­ceava), dar masterfrancizorul vrea să extindă raza de aco­pe­rire a brandului german în Bucureşti, Constanţa şi Iaşi. Pentru asta însă Dual M&G trebuie să găsească antreprenori dispuşi să investească între 40.000 şi 70.000 de euro într-un magazin propriu Mustang, buget la care se mai adaugă încă 35.000 de euro pentru a susţine businessul în primul an de viaţă.
 
Taxa de franciză este de 3.000 de euro şi cu toate că masterfrancizorul nu percepe redevenţe lunare, francizaţii trebuie să contribuie cu 3% din venituri la bugetul de marketing al companiei. În schimb, cei care investesc într-un nou magazin Mustang primesc ajutor în dezvoltarea planului magazinului, în amenajarea spaţiului şi alegerea acestuia timp de mai bine de cinci an, cât durează contractul de franciză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO