ZF 24

Britanicii de la Kingfisher au decis ziua deschiderii primelor magazine Brico Depot din România

Britanicii de la Kingfisher au decis ziua deschiderii...

Autor: Cristi Moga

03.03.2014, 11:08 14022

Grupul britanic Kingfisher, care anul trecut a cumpărat cele 15 magazine ale reţelei franceze de bricolaj Bricostore, îşi va face intrarea “oficială” pe piaţa din România prin intermediul brandului Brico Depot pe 14 martie, când vor fi deschise primele magazine din Bucureşti.

Britanicii au început de câteva săptămâni o campanie de teasing în Bucureşti prin care anunţă că în luna martie va începe o revoluţie a preţurilor mici în sectorul de bricolaj şi materiale de construcţii, iar pe site-ul local al reţelei Brico Depot a fost recent activat un cronometru care contabilizează cele aproape 11 zile rămase până la demararea operaţiunilor din România.

Englezii au finalizat de anul trecut achiziţia reţelei Bricostore, în urma unei tranzacţii de circa 70 mil. euro, dar au continuat să opereze cele 15 magazine sub brandul dezvoltat de familia Bresson. Abia la începutul acestui an, pe 12 ianuarie, au fost închise unităţile Bricostore din Pantelimon şi Orhideea în vederea rebranduirii.

Procesul de transformare a început astfel de aproape două luni şi de-abia recent însemnele Bricostore au fost şterse de pe faţada magazinului din şoseaua Orhideelor, iar în următoarele zile va fi montată sigla Brico Depot.

Reprezentanţii Kingfisher spuneau că cele două magazine din Bucureşti vor reprezenta un „proiect pilot“ de ale cărui rezultate va depinde ritmul de transformare a celorlalte magazine. Compania mai deţine în Capitală două magazine în Militari şi Băneasa şi 11 unităţi în ţară, în oraşe mai mari, precum Constanţa sau Braşov, dar şi în localităţi mai mici, precum Călăraşi, Focşani, Suceava sau Severin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO