ZF 24

Carrefour intră în lupta pentru cele 2,5 mil. euro pe care românii îi cheltuie online pe flori

Carrefour intră în lupta pentru cele 2,5 mil. euro pe...

Autor: Cristina Roşca

10.02.2014, 20:43 1526

Grupul francez Carrefour, cu afaceri de peste 1 mld. euro în România, a început să vândă prin magazinul său online şi flori ca urmare a unui parteneriat încheiat cu grupul floridelux.ro, cu afaceri pe piaţa de profil. În prezent magazinul online al francezilor de la Carrefour are în ofertă câteva zeci de tipuri de buchete de flori cu preţuri care încep de la 61 de lei şi merg până la 999 de lei (pentru un coş cu 99 de trandafiri). Carrefour şi-a deschis magazinul online în primăvara acestui an şi oferta iniţială cuprindea 10.000 de produse în special alimentare şi articole pentru îngrijirea locuinţei. În prezent oferta s-a extins şi cu flori. Site-ul floridelux.ro, partenerul Carrefour, face parte din grupul Online Business Development, care operează zece site-uri de profil şi care a terminat anul 2012 cu afaceri de 1,6 mil. lei, de peste 2,5 ori mai mari decât în 2011. Marius Dosinescu, cel care a pus bazele businessului cu florării online acum mai bine de zece ani spune că românii cumpără anual flori de 190 de milioane de euro, iar achiziţiile online au o valoare de circa 2,5 mil. euro. Grupul Carrefour este prezent pe piaţa locală cu patru formate de magazine - hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate şi online - cu vânzări de peste 1 mld. euro în 2012, ultimul an pentru care există date publice.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.02.2014

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO