ZF 24

Cătălin Calotă, account manager Mastercard: Noua generaţie de clienţi are nevoie de servicii personalizate, iar noi trebuie să fim pregătiţi să le oferim

Cătălin Calotă, account manager Mastercard: Noua...

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.07.2018, 13:40 231

Lucrurile încep să se schimbe pentru că odată cu digitalizarea creşte şi mobiltatea consumatorului. Digitalizarea elimină bariere şi deschide competiţia dând posibilitatea consumatorului să facă multiple manevre şi să plece de la o companie la alta atunci când nu este mulţumit.

Alte declaraţii:

- Ceea ce vedem este faptul că graniţele dintre industrii, dar şi dintre digitalizare şi populaţie încep să se dizolve, ceea ce atrage un rând de discuţi mult mai largi. Trebuie să ne gândim cum reuşim să rezolvăm şi partea de convenience şi partea de securitate, deoarece clienţii de azi nu mai tolerează un users prost pentru că poate oricând să se mute la altă companie.

- Eu cred că viitorul aparţine mai multor soluţii, iar noi va trebui să îmbinăm soluţiile pentru fecare client în parte. Incertitudinea este maximă pentru un timp foarte scurt. Noi trebuie să fim pregătiţi pentru tot ce ne cer clienţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO