ZF 24

Ce îi motivează pe angajaţii români să devină mai productivi

Ce îi motivează pe angajaţii români să devină mai...
13.03.2016, 09:43 1153
O treime din angajaţii com­paniilor aleg să aloce banii puşi la dispoziţie de com­panii (în medie 355 de lei/angajat) pentru vacanţele organizate în ţară, atunci când vine vorba de prefe­rinţele în ceea ce priveşte bene­ficiile extra­sala­riale.
 
Totodată, 22% din ei pre­feră să investească banii în transportul de acasă până la locul de muncă, arată un studiu pe un eşantion de circa 15.000 de angajaţi realizat de firma Benefit Online.
 
„Dacă laşi angajaţii să îşi aleagă singuri beneficiile odată la două luni, preferinţele lor sigur se vor schimba. Iar tichetele de masă sunt percepute de ei ca şi cash-ul, nu ca beneficiu“, a spus Stelian Bogza, unul dintre fondatorii platformei de beneficii Benefit Online.
 
De asemenea, 32% din an­ga­jaţii români au investit banii alo­caţi de companii în ca­douri cum ar fi gadget-uri sau elec­tro­cas­nice. Pe lista celor mai „spe­ciale“ beneficii solicitate de angajaţi sunt salturile cu pa­ra­şuta, şedinţe de tir cu pistolul, lecţii de zbor cu avionul, iar în pe­rioa­da verii plimbări cu velierul pe mare.
 
La polul opus, în rândul celor mai puţin căutate beneficii de către angajaţi sunt pensiile private, cursurile de pregătire profe­sio­nală, urmate de asigurările de sănătate.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO