ZF 24

Cel mai nou francizat al Carrefour: Vrem să deschidem magazine la ţară pentru că la oraş ne mănâncă multinaţionalele

Contact este cel mai nou pariu al grupului Carrefour pe piaţa locală, fiind un format adaptat localităţilor mici şi mediului

Autor: Cristina Roşca

02.09.2014, 13:01 1069

Compania Rimini, care deţine 20 de magazine în judeţul Bistriţa-Năsăud, a devenit cel mai nou francizat al fran­cezilor de la Carrefour, patru dintre unităţi fiind redenumite Express (numele francizei pentru magazinele de proximitate din zona urbană) şi Contact (numele francizei pentru magazinele de proximitate din zona rurală).

Lucian Riti, administratorul şi singurul acţionar al companiei, spune însă că vrea ca în mai puţin de un an să aducă toate cele 20 de magazine sub umbrela Carrefour. Dacă toate magazinele din reţea vor intra sub umbrela francezilor, compania Rimini ar putea deveni cel mai mare francizat al Carrefour. În prezent această poziţie este ocupată de Pronto Mobile, o altă companie controlată de antreprenori români, care are 14 unităţi.

WikiZF: Profilul companiei Carrefour

Antreprenorul Lucian Riti, 41 de ani, are şi planuri de expansiune a reţelei, în special în zona rurală. „Vrem să deschidem magazine la ţară pentru că zona este neexploatată încă. La oraş ne mănâncă multinaţionalele“, a spus Riti pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO