Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la Bucureşti de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăţi din acest segment, depăşind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piaţă.
Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăţi, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la nivel mondial Snickers, care a avut 17,4 milioane de bucăţi vândute în România.
Segmentul batoanelor este una dintre cele mai mari categorii din piaţa ciocolatei, acesta ajungând la aproape 60 de milioane de euro.
Citiţi şi
Un absolvent de turism pune ciocolata premium pe rafturile Mega Image şi Cărtureşti
Ciocolata, o poveste despre sănătate
Importatorul Milka şi Poiana ameninţă poziţia de lider a Nestlé după un avans de 10%