ZF 24

Centrofarm vrea sa rentabilizeze la maxim brandul Plafar

12.02.2009, 14:18 154

Cu doi ani in urma, Plafar si-a vandut poate cea mai de pret proprietate - marca - retelei farmaceutice Centrofarm, care are acum o dubla misiune: revitalizarea marcii si monetizarea ei. Cat priveste vechiul Plafar, acesta incearca, pur si simplu, sa supravietuiasca.

Istoria Plafar, dupa cum spune Aurel Niculae, fostul director general al acesteia, incepe in 1948, cand a fost infiintata o asociatie privata de producatori in domeniul plantelor aromatice, tehnice si medicinale. Dupa anii ‘50, asociatia a fost nationalizata si trecuta in patrimoniul statului, iar in 1990 a fost transformata in regie autonoma.


Cititi mai multe despre cum vrea Centrofarm sa revitalizeze brandul Plafar pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO