ZF 24

Ciorovăială între Vodafone şi Telekom în legătură cu o campanie promoţională pe segmentul de cartele preplătite

Ciorovăială între Vodafone şi Telekom în legătură...

Autor: Adrian Seceleanu

09.12.2015, 18:59 28688

Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a luat decizia neobişnuită de a acuza public grupul Telekom, cu un business mai mic pe segmentul de comunicaţii mobile, că ar fi blocat accesul clienţilor săi la un număr de mobil care le-ar fi permis să se înscrie într-o campanie promoţională pe segmentul de cartele preplătite a grupului britanic.

“Vodafone Romania informează utilizatorii serviciilor de telefonie mobilă că numărul 0722.10.10.10, folosit în campania curentă de comunicare <<Gratis la Cartela! Primeşti şi net şi telefon>> pentru Cartela Vodafone, a fost restricţionat de către Telekom România. Pentru a beneficia de Net si credit pentru un telefon gratuit de la Vodafone, invităm utilizatorii companiei Telekom Romania care nu s-au înscris încă în promoţie să o facă folosind canalul online - www.vodafone.ro”, conform mesajului transmis de subsidiara grupului britanic în jurul orei 18,00 pe e-mail.
Vodafone nu a precizat dacă publicarea acestui mesaj survine în urma epuizării unui dialog pe această temă între cele două companii pentru rezolvarea situaţiei.

Solicitările ZF către grupul Telekom în legătură cu acest subiect, transmise înafara programului obişnuit de lucru, nu au primit un răspuns până la ora publicării acestei ştiri.

Campania la care face referire Vodafone a fost lansată la începutul lunii octombrie şi le permite clienţilor companiei să primească trafic de date gratuit pentru apelurile iniţiate către alte numere Vodafone sau primite din alte reţele de comunicaţii în limita a 10 GB de date pe lună.

Oferta este deschisă şi clienţilor din alte reţele mobile, accesul gratuit la internet fiind însă oferit printr-o cartelă preplătită a Vodafone. Ţinta campaniei este de altfel cea de creştere a vânzărilor pe segmentul de cartele preplătite, pe care competiţia a crescut puternic în ultimul an de zile. Campania îi permite Vodafone să îşi creeze o bază de date cu clienţi din alte reţele care arată interes pentru serviciile de date ale companiei şi care ar putea fi, poate, convinşi să schimbe reţeaua.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO