Class IT a lansat o aplicaţie prin care clienţii pot sesiza problemele tehnice

20 dec 2014 Autor: Ioana Nita

Compania românească Class IT Outsourcing, specializată în externalizarea serviciilor IT, a lansat o aplicaţie pentru dispozitivele mobile prin intermediul căreia utilizatorii au la dispozţie serviciile de suport IT şi anticipează că la început aceasta va fi folosită de circa 10% din clienţi.
 
Aplicaţia Easee­Help Mo­bile înlocuieşte modalitatea clasică de semnalare a pro­blemelor tehnice - prin apel telefonic - permiţându-le utilizatorilor să înregistreze o cerere de suport direct de pe smartphone sau tabletă. „Am remarcat, statistic vorbind, că serviciile de voce sunt în scădere. Oamenii preferă să interacţioneze prin mesaje, iar noi ne-am gândit să ne aliniem trendului şi să fim primii care lansează o aplicaţie care îi permite clientului să îşi rezolve situaţiile IT fără a mai fi nevoiţi să sune şi să descrie telefonic problema apărută“, a explicat Bogdan Tudor, fondator şi CEO al Class IT.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.12.2014

 
Cuvinte cheie:
it
, aplicatie
, clienti
, lansare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide