ZF 24

Class IT a lansat o aplicaţie prin care clienţii pot sesiza problemele tehnice

Bogdan Tudor

Bogdan Tudor

Autor: Ioana Nita

20.12.2014, 16:00 456
Compania românească Class IT Outsourcing, specializată în externalizarea serviciilor IT, a lansat o aplicaţie pentru dispozitivele mobile prin intermediul căreia utilizatorii au la dispozţie serviciile de suport IT şi anticipează că la început aceasta va fi folosită de circa 10% din clienţi.
 
Aplicaţia Easee­Help Mo­bile înlocuieşte modalitatea clasică de semnalare a pro­blemelor tehnice - prin apel telefonic - permiţându-le utilizatorilor să înregistreze o cerere de suport direct de pe smartphone sau tabletă. „Am remarcat, statistic vorbind, că serviciile de voce sunt în scădere. Oamenii preferă să interacţioneze prin mesaje, iar noi ne-am gândit să ne aliniem trendului şi să fim primii care lansează o aplicaţie care îi permite clientului să îşi rezolve situaţiile IT fără a mai fi nevoiţi să sune şi să descrie telefonic problema apărută“, a explicat Bogdan Tudor, fondator şi CEO al Class IT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO