ZF 24

Coca-Cola a numit o româncă de 38 de ani în fruntea departamentului de marketing

Natalia Stroe, manager în cadrul Coca-Cola România. Foto: Victor Ciupuliga

Natalia Stroe, manager în cadrul Coca-Cola România. Foto: Victor Ciupuliga

Autor: Mădălina Dediu Panaete

16.04.2014, 00:00 5876

Coca-Cola HBC România a numit-o pe Natalia Stroe, 38 de ani, un manager cu o experienţă de zece ani în cadrul Coca-Cola România, în funcţia de marketing & business development manager. Ea îl va înlocui începând cu 1 mai pe Mihai Marinescu, cel care a condus departamentul de marketing al producătorului de băuturi răcoritoare timp de aproxmativ un an.  

Natalia Stroe a coordonat în cadrul Coca-Cola România atât portofoliul de branduri carbogazoase precum Coca-Cola sau Fanta, cât şi necarbogazoase precum Cappy. Înainte de a veni în cadrul companiei Coca-Cola România, Natalia a avut diverse posturi în departamentele de marketing şi resurse umane în cadrul Japan Tobacco International.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO